The first sip of beer...

Ah ! the first sip of beer ... Californian unforgettable
I'm talking about real ale, made by a master brewer.
Oh, that changes everything !
Said one of my friends, beer lover, I was invited ...
The brewery is located in the bar, it's a brewpub very friendly.
the story begins in the 80s
Two friends want to reintroduce the local beer San Diego, California.
2013, the gamble paid off !
Beer dethroned some time wine.
There also, a famous craft beer is brewed in Williamsburg, Brooklyn Brewery
Between you and me, I prefer the homemade lemonade ...
And Lip Balm of Atlantic Farms, made with the best ingredients for the beer !

 (Please Drink Responsible)







La première gorgée de bière...californienne
Je parle de la vraie bière, faite par un maître brasseur.
Ah ça change tout !
S'exclame un de mes amis, amateur de bière, qui m'a invitée...
Chez Karl Straus
La brasserie est installée dans le bar, c'est un brewpub, très convivial.
l'histoire commence dans les années 80...
Deux amis veulent réintroduire la biere locale de San Diego, en Californie.
2013, le pari est gagné !
La biere détrone certaines fois le vin.
Une bière artisanale est même brassée à Williamsburg,Brooklyn Brewery
De vous à moi, je préfère la limonade  faite maison...
Et les Lip Balm d'Atlantic Farms, réalisé avec les  ingrédients utilisés pour les meilleures bières !

Comments

Popular Posts